ماشین سازی قدیمی ترین تیم آذربایجان در کما

اعتباری در طی مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار سایت عنوان کرد که تیم کنونی ماشین سازی مدیری ندارد و هیچ شخص و ارگانی عهده دار مسئولیت این تیم نیست. وی خاطر نشان کرد در طول حضور هفت ماهه بازیکنان ماشین سازی در این تیم، هیچ یک از بازیکنان حتی ۱۰۰ هزار تومان ناقابل نیز به عنوان حقوق در یافت نکرده اند. وی در توصیف  وخامت وضع ماشین سازی گفت:  “حتی سیلی هم برای سرخ نگه داشتن صورت خود نداریم”  وی اذعان کرد از ۱۱ نفر بازیکن اصلی ماشین سازی ۹ نفرشان کفش مناسبی برای بازی کردن ندارند!

 

 

 

اعتباری از تیم  ماشین سازی به عنوان قلب خود و بازیکنان یاد کرد و افزود: دست آویز شدن به شکایت جهت دریافت حق و حقوق شخصی را همانند شکایت از خودم تلقی می کنم و این قیبیل کارها عبث و بیهوده است و مشکلی را حل نمی کند.

اعتباری نحوه حمایت سازمان تربیت بدنی از تیم را که عهده دار اصلی مسئولیت تیم است را زیر صفر خواند و اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی برای ۱۰ جلسه تمرین تیم در استادیوم هفتاد هزار نفری خواستار واریز مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان است، این در حالی است که به جهت وضعیت نامناسب استادیوم اختصاصی ماشین سازی رباط صلیبی شهروز دهقانپور در تمرینات پاره شده است و هم اکنون مبلغی بیش از ۲ میلیون تومان جهت انجام عمل جراحی روی پای این بازیکن نیاز است.

اعتباری طرز حمایت فخاری رییس کل تربیت بدنی استان را نامناسب خواند و افزود وضعیت باشگاه در زمان فعالیت شهلایی بسیار بهتر بود و هم اکنون فخاری وظایف خود را مرتبط با امور باشگاه نمی داند و عهده دار مسئولیت تیم نیست.

اعتباری با ابراز خرسندی از اختصاص میلغ ۶۰۰ میلیون تومان از طرف شخص رییس جمهور به این تیم گفت: این مبلغ پول هنوز به دست ما نرسیده و قرار است پس از تشکیل کانون هواداران علاوه بر اختصاص این مبلغ به باشگاه باشگاه زیر نظر کانون هواداران و از طرف بخش خصوصی اداره شود.

اعتباری در انتها از اصحاب خبر و رسانه خواست تا مشکلات بی شمار و متعدد ماشین سازی را بازتاب دهند. 

منبع:تراکتورفنس