حسابدارن جویای کار

شرکت های حسابداری آری یا نه؟ 

 

امروزه وارد شدن به بازار کار دقدغه هر فارغ التحصیل حسابداری می باشد... نیروهای جوان در عین حال بی تجربه که  می خواهند در مسیر وارد شدن به حرفه حسابداری محکم قدم بردارند...براستی بهترین قدم کدام است؟ ؟؟؟ 

در این میان شرکتهایی هستند که به عنوان یک شرکت مالی وحسابداری فعالیت می کنند..شاید بهترین راه ورود به بازار کار همین شرکتها باشند... اما در این میان برخی از این شرکتها که با کمترین هزینه ایجاد می شوند به راحتی از آب گل آلود ماهی گرفته وبا دادن وعده وقول بی اساس مبنی بر جذب نیروی حسابدار و اعزام به کار عملا پولهای کلانی به جیب می زنند.. برخی از این شرکتها ابتدا با دریافت شهریه در قبال آموزش عملی حسابداری در واقع فقط آموزش حسابداری می دهند و از ایجاد فرصت شغلی بعد از پایان دوره آموزش برای کارجویان عاجزند.... 

علی ایهاالحال من به دوستان توصیه میکنم با موسساتی شروع به همکاری کنید که حتما قبلا از اونها اطلاعاتی از اطراف و پیرامون خودتون کسب کرده باشین..دوم اینکه همیشه وقتی وارد یه موسسه حسابداری شدین حتما تعهد بگیرین که بعد از اتمام دوره آموزش شمارو جذب کار خواهند کرد...واینکه حتما پرداخت قسمتی از شهریه رو منوط به اعزام شما به کار حسابداری قرار بدهید...  

من خودم تو شهرمون تبریز با چندتاشون در ارتباط بودم...عزیزانی که بخواهند از این طریق وارد کار حسابداری بشن من شرکت قلم نگار شمال غرب رو توصیه میکنم...(قبلا تو کلاساش شرکت کردم.بعد اتمام دوره هم بهم پیشنهاد کار تو یه کارخونه رو هم دادن که بنا به دلایلی خودم نرفتم)... 

2- شرکت حسابداری برهان تبریز هم هست که تبلیغات زیادی تو آگاهی نامه ها داره مبنی بر اینکه مثلا به چندین حسابدار جهت همکاری نیازمندیم...این شرکت شگرد جالبی داره...به هیچ عنوان آموزش حسابداری رو عنوان نمیکنه و فقط از هیله جذب حسابدار آن هم با تعداد نا مشخص استفاده میکنه..بعد که شما رفتین دفترشون از شما چند سوال در مورد امور حسابداری میپرسن چون قبلا شما هیچ سابقه عملی به عنوان حسابدار نداشتین بالطبع شما جواب اون سوالات رو نخواهین دونست. اینجاست که پیشنهاد اموزش اصول حسابداری و حسابداری عملی رو قبل از اشتغال به سراغ شما میاد...این شرکت (حسابداری برهان) برای اینکه شما واقعا مطمئن باشین که بعدا حتما از شما به عنوان نیروی حسابداری استفاده خواهد کرد از هربه آزمون بعد از اتمام دوره آموزش استفاده میکنه..آزمونی که کاملا فرمالیته ودر جهت منحرف کردن کارآموز به اینه که به راحتی حاضر به قبول شهریه های انچنانی در قبال آموزش و اعزام به کار حسابداری بشه که شاید هیچ وقت اتفاق نیفتد...من خودم به امید یافت یه شغل حسابداری حتی با کمترین حقوق، رفتم کلاساش شرکت کردم..بهترین امتحان رو  هم دادم...نکته جالب اینکه هیچگاه ورقه امتحان من و شاید همه اونایی که امتحان دادن اصلاح هم نشد چه برسه به باقی ماجرا... 

3- شرکت حسابداری دهک رو هم من تعریفشو شنیدم...وچندین شرکت دیگه که می تونین با استفاده از ارتباط با اونا به دنیای کار حسابداری وارد شوید..ولی همون طور که گفتم باید خیلی حواستون جمع باشه تا طعمه شرکتی مثل شرکت حسابداری برهان نیفتید

نظرات 1 + ارسال نظر
Ehsan پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://chargeha.com/

خرید شارژ ایرانسل , همراه اول در سایت شارژها
http://Chargeha.com
وبلاگ خیلی خوبی دارید اگه سایت ما رو جزو دوستان خودتون لینک کنید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد