سلامی دوباره  

می خوام سولپرایز بشین 

یه اسباب کشی کوچیک کردم

وبلاگ جدید من 

پ.ن:لطفا دوستان آدرس لینک منو اصلاح کنن ممنون میشم

تا شقایق هست زندگی باید کرد

سلام 

قبول نشدم 

اولش ناراحت شدم ولی بعدا فکر کردم دیدم هنوز دیر نشده . همچنین از اینکه بهم دلداری کردین خیلی ممنونم. با حرفاتون خیلی امیدوار شدم 

دست همتونو از راه دور می بوسم 

 واقعا از همه دوستان تشکر می کنم.مخصوص نظرات علی راد و زنگی جاریست

اینبار می خوام قدمهامو محکم بردارم .می خوام کلاسای آمادگی ارشدم برم .فکر کنم بهتر نتیجه بده 

میانگین درصدام هم ۲۰ هست.راجب رتبم هم بگم افتضاح بود از ۲۲۰۰ نفر رتبم شده ۳۸۷. .که فقط ۳۰ نفر بر میدارن .تکمیل ظرفیتم فوق فوقش ۳۰ نفر برمی دارن. البته یه نیم نگاهیم به دانشگاههایی که می خوان واسه بهمن برای اولین بار دانشجو بردارن هم دارم  مثل دانشگاه تبریز و کرمانشاه  و..که از بین کسانی که پذیررفته نشده اند اونایی که درصداشون خوبه رو بر میدارن البته میگم احتمالش خیلی کمه 

ولی من تلاشمو واسه کنکور بهمن ماه میکنم ببینیم خدا چی می خواد .

در آخر پستم بازم  از ابراز لطف همه عزیزان تشکر می کنم 

پ.ن: فکر می کنم اگه دانشگاه سطح پایین تری انتخاب می کردم قبول می شدم.اولش می خواستم نیشابورو بزنم ولی بعدا قزوین رو زدم 

بی خیال ...آینده از آن من است!!

التماس دعا فقط یک روز

منتظریـــم 

دعام کنیــد!.

 

  

پ.ن:

قبول نشدم