دانلود آهنگ وای از هوس شهرام شکوهی

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی شهرام شکوهی به نام وای از هوس

( ترانه و آهنگ : شهرام شکوهی / تنظیم : امیر حسین کاشانیان و گرشا رضایی )

شهرام شکوهی پس از انتشار آلبوم «مدارا»، به عنوان پدیده ی موسیقی پاپ در سال ۱۳۹۰ انتخاب شد. وی که هم اکنون در حال تدارک دومین آلبوم رسمی خود است، قطعه ای به نام «هوس» منتشر کرده است.
شکوهی با ارائه ی یادداشتی در خصوص این قطعه می گوید: «این کار بنام هوس پارسال به دوستی واگذار و خوانده شد، متاسفانه شخصی با نیت نه چندان درست چند روز پیش با میکس صدای شاهد بنده و خواننده اثر آنرا تبدیل به فیت و در اختیار چند سایت قرار داد.
از آنجائی که بنده به دلیل نوع قراردادم عجالتاً قادر به ارائه اثر دو صدائی نیستم و برای جلوگیری از مشکلات بعدی ناچاراً این کار را با صدای خودم پخش کردم تا از تبعات بعدی آن چه برای خودم و چه برای خواننده دیگر جلوگیری کنم. از سایتهای عزیزی هم که این کار را بصورت دو صدائی گذاشتند خواهش میکنم که آنرا با همین کار تک صدا جایگزین کنند».
ترانه و ملودی قطعه ی هوس را شهرام شکوهی ساخته و حسین کاشانیان و گرشا رضایی آن را تنظیم کرده اند. «هوس» را از موزیک فردا دانلود کنید.



 

دریافت شهرام شکوهی به نام وای از هوس  

منبع: سایت موزیک فردا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد