برخی از تولیدکنندگان مانیتور، قابلیتی را برای مانیتورهای خود تعریف کردهاند که شما با استفاده از آن میتوانید میزان کار کرد مانیتور خود را از زمان خرید تا به امروز مشاهده کنید.
برای رسیدن به این هدف کافی است ابتدا منوی مانیتور خود را انتخاب کنید. همان طور که مشاهده میکنید این منو روی کیس مانیتور شما و در پایین لامپ تصویر قرار دارد.
حالا با استفاده از کلیدهای بالا و پایین به قسمت language مراجعه کنید.
از زبانهای موجود زبان ژاپنی را انتخاب کنید. در این قسمت میزان کارکرد مانیتور شما با ساعت نوشته شده است.
البته تنها مانیتورهایی که شرکت تولید کننده این قابلیت را برای آنها تعریف کرده است، میتوانند این اطلاعات را به کاربر آن هم به زبان ژاپنی دهند.
پس اگر تمایل دارید از عمر مانیتور خود مطلع شوید، بد نیست کمی هم ژاپنی یاد بگیرید.
/b>
هرچقدر خواستم سیاسی نشه ولی شد .
خبرگزاری فارس: جمعی از نخبگان و دانشگاهیان آذربایجان با صدور بیانیهای تأکید کردند: از موسوی مؤکداً میخواهیم که به استمرار وضعیت موجود پایان دهد، چرا که با استمرار روند فعلی، آیندهای مبهم برای وی ترسیم شده است.
جمعی از دانشجویان دانشگاههای تبریز خطاب به موسوی در نامه سرگشادهای اعلام کردند: آیا نمیخواهید باور کنید که 5/24 میلیون رای در 22 خرداد، آخرین میخ بر تابوت اصلاحات سبز و سیاه شما بود.
قبلا موسوی رو به عنوان یک همشهریم میشناختم که می تونه الگوم باشه ولی الان از همشهری بودنشم بیزارم .تا کی؟؟؟ خون جوانان؟؟؟ تا کی هرج مرج؟؟ تاکی اقتصاد راکد را راکدتر کردن؟؟؟
بحران سوخت از سویی و کاهش درآمد مردم که در پی بحران مالی به وجود آمد، از سوی دیگر موجب شد، خودروهای کلاس A با افزایش تقاضا در دنیا مواجه شوند که این امر موجب شده تا هماکنون شرکتهای بزرگ خودروساز که برخی از آنها تولیدکننده خودروهای با ابعاد بزرگ در دنیا محسوب میشوند نیز به منظور بقا و حضور در بازار، به تولید خودروهای کوچک بپردازند.
اما برخلاف خودروسازهای دیگر کشورها، خودروسازان ما، به لطف سوخت یارانهای تاکنون برنامهای برای تولید خودروهای کممصرف نداشتند. اما اواخر سال گذشته همزمان با اعلام حذف یارانه سوخت خودروها از سال 90 این انگیزه تنها در یک شرکت خودروسازی بهوجود آمد.
بهطوریکه هماکنون شرکت پارس خودرو، خبر از اتمام مذاکرات برای ورود اولین مینی خودرو به کشور تا اواخر سال جاری داده است.نبود تفاضا برای این خودروها موجب شده تاکنون خودروهای کلاس A که کوچکترین سایز خودرو محسوب میشود به طور خاص وارد کشور نشود و خودروهای موجود مانند ماتیز و MVM نیز که هم اکنون در کشور وجود دارند، مابین کلاس A و B قرار دارند و نمیتوان آنها را در گروه A قرار داد
در صورتیکه این خودروها با رنج 6 تا 7میلیون تومان عرضه شوند میتوانند تا حدودی متقاضیان را به سمت خود جلب کنند اما اگر قیمت این خودروها زیاد باشد مردم به سمت خودروهای دیگر گرایش پیدا میکنند. /b>>/>منبع: روزنامه دنیای اقتصاد عکس دو نوع خودرو کلاسA: