دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام۸۸

دوست عزیزی به نام رها که نظر داده بودن دانلود نمیشه لینک رو اصلاح کردم حالا می تونید راست کلیک کرده وsave as tragetرا انتخاب کنید 


Direct link
Rapidshare

OGG_64
Direct linkl

نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.delara.cov.ir

وقت رفتنه

بقچه ی سفر رو بستنه

اینو فقط خدا خوب میدونه

خاطرت از یاد من هیچوقت نمیره

زندگی رسمش همینه

گرچه میرم اما دلم به یاد تو بازم میمونه

دلم به یاد تو بازم میمونه

...

رها چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام
چرااین آهنگادانلودنمیشن
توروخدابگین چیکارکنم که دانلودشن؟ها؟

دوست عزیز لینک اصلاح شد می تونید دانلود کنید

رها پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

دستتون دردنکنه ـالان داره دانلودمیشه ـممنون ازلطفتون

رها پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

ببخشیددوباره اومدم ـمن نمیتونم رای بدم چون هنوز۱۸ سالم نشده ولی اگه میتونستم حتمابه احمدی نژادرای میدادم ومتاسفم برای اونایی که میرحسین موسویوقبول دارن ومیخوان بهش رای بدن....راستی شماخودتون به کی رای میدین؟

دوست عزیز من هم به احمدی نژاد رای میدم.جسارتی که ایشان دارند هیچ رئیس جمهوری ندارد

عرفان دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

دوستان عزیز بهتر سری به نظر سنجی ها بزنین.کدوم شهامت؟حالا دیگه توهین کردن،کوچیک بزرگی رو زیر پا گذاشتن شهامته؟دروغ گفتن تو روی میلیونها نفر شهامته؟چرا چشماتونو بستین؟اینا شهامت نیست.شهامت اونی بودکه میر حسین دیشب با برق چشماش میگفت.گفت این درغا رو نمیشه واقعیت جلوه داد.چون مردم با گوشت و پوست خودشون احسلس میکنن.ایران افتاده دست بسیجی ها..نمیشه تو ایران نفس کشید.احتیاج داریم آزاد نفس بکشیم.نترسیم از اینکه کسی جاسوسیمونو بکنه..به خودتون بیاین.خواهش میکنم...

سیاسته دیگه آدم از هیچ چی سر در نمیاره

عرفان سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

امیدوارم حقایق رو درک کرده باشین.نظرتون عوض شده باشه.حالا دیدین مقابل هر ۳ کاندید فقط دروغ گفت

تاحدود زیادی با شما موافقم . مانظر دیگه ای نداشتیم که عوض شده باشه....
با تشکر

عرفان چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

آخه به رها گفتین منم میخوام به احمدی نژاد رای بدم؟

رای اول من محسن رضاییه .
ولی در صورتی که به دور دوم کشیده بشه از بین موسوی واحمدی نژاد به احمدی نژاد رای میدم چون هیچ اعتقادی به موسوی ندارم
شاید احمدی نژاد هم بعضی حرفاش دروغ باشه ولی موسوی رو من چیز خاصی ازش ندیدم چون خیلی راجب برنامه هش کلی صحبت میکنه وراهکار ارائه نمیده.
قبلا میخواستم به احمدی نزاد رای بدم بعد مناظره ها محسن رضایی رو به احمدی نزاد ترجیح دادم ولی میگم اگه موسوی و احمدی به دور دوم بکشه به احمدی نژاد رای میدم هرچند شاید بعضی حرفاش دروغ باشه

ترنم یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://tarannom6.blogfa.com

سلام.

باورکنیدهنوزم لینک نمیشه....

لینک درسته به نظر میاد تا یکی دو رور سرعت اینترنت پایین باشه.لطفا بعدا دوباره امتحان کنید
ممنون

زهرا ـب پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://zahrabasaeri.blogfa.com

سلام وبت با حاله اما اهنگاش دانلود نمیشه

معصومه چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام آقای بهادری امید وارم که حالتون خوب باشه
من عاشق ترانه های شما هستم احساس میکنم که هر چی که شما میخونید از ته قلب من میخونید امید وارم که همیشه موفق باشید و چشم بعضی افراد یا بهتر بگم بعضی از مجری های جهان دوم بترکه .
دوستتون دارم خیلی زیاد
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد