دانلود آهنگ از محمد اصفهانی

دانلود آهنگ زیبای دل دیوانه اینجا براتون گذاشتم امیدوارم لذت ببریدالبته اگر از داونلود مستقیم نتونستید دانلود کنید می تونید روی کلمه دانلود راست کلیک کرده وگزینه save teraget asانتخاب کنید


Mohammad Esfahani - Dele Divaneh
[ Download ]

نظرات 5 + ارسال نظر
حضرت مقصودی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ http://maqsoodi.blogfa.com

سلام آقای سید علی خوب وبلاگ داری ولی گمی هم سلیقه خود را به کار بینداز
حداحافظ

HAMOON 70 دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

DAMET GARM GOLE HAL KARDAM

عارفه سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام یه لطفی می کنی اگه موسیقی این وبلاگ رو داری برام میل کنی تو شرکت این سایتو باز کردم همه عاشق این آهنگ شدن گیر دادن بهشون بدم حالیشونم نمیشه آهنگ وبلاگه. اگه برام میل کنی خوشحال می شم.
مرسی عزیز.

من فقط کدشو دارم..

اضحی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.samavar.blogfa.com

دوست عزیز سلام. بهت تبریک میگم واقعا خوب بلاگی داری. هم از نظر مضمون، هم سلیقه، هم موسیقی بسیار بسیار دلنوازی که گذاشتی. نمیدونم نظر من رو میخونی یا نه. میخوام ازت خواهش کنم اگه امکانش هست این موسیقی رو برام فرستی یا آدرسشو بدی، یا اسمشو بگی. ممنون میشم هزارتا

dream 4 u شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

های باشه دعات میکنیم ولی قبل ازاینکه عکستومیزدی به ناخنات میرسیدی چندش اوره...فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد