عکس های زیبا از طبیعت های زیبا

این عکسها با کیفیت بالاا ز مناظر زیبا هستند که برتون گذاشتم تا لذت ببرید

Waterfall near the top of Mt. Rainier,WA

 

Waterfall

 

Snoquamie Falls

 

Sunset

 

Trees

 

Road

 

DSCN1130

 

Mountain

 

Icy like a skating rink

 

Sunset

 

Trees

 

Winter Sunset

 

DSCN5622

 

DSCN5650

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی -خصوصی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ

الآن فهمیدم!
مینی خودرو ها در راه ایران (عکس طبیعت ومناظر)
من پرانتز رو که زدم یک صفحه ای دیگه ای باز شد که تصاویرش نمیومد.من فکر کردم اون هم پست جدید هست
آخه من که از اول وبلاگ شما رو ندیده بودم.
معولا هم تاریخ پست ها رو نگاه نمی کنم.الآن تاریخش رو که دیدم مربوط به 14 تیر 87 بود!!!!!!!من نمی دونستم.

وای من مضوعشو اشتباهی زدم الان اصلاح میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد