عکس هایی از شهر اراک

 

 

 

 

 

اینم محل تحصیل امام خمینی در اراک 

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://Fundwnload.blogfa.com

سلام علی بابکم
اسم لینک بذار ّFundownload

MeHrAb M2 دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.mehrab-m2.blogfa.com

عکسهای خوبی بود ...البته خودم تو شهرک فاطمیه هستما

به منم سر بزنید خوشحال میشم

مجید یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
خیلی از اراک خاطره دارم حدود بیست سال پیش وقتی که جنگ بود و من هم جوان بیست ساله بودم خیلی به اراک می آمدم و خاطرات خوبی از آنجا دارم واقعاْ یادش بخیر و دلم خیلی برای مسجد سیدها و آش رشته های اونجا تنگ شده .

چه جالب

کمال یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

عشق است خاک پاک اراک

zhila جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام اگه عکسهای قدیمی از اراک خواستید من در خدمتم(عکاسی ژیلا :خ شریعتی. نرسیده به پل گردو ساختمان جمال زاده

دوست عزیز من اهل اراک نیستم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد