دانلود جدیدترین آهنگ محسن یاحقی به نام درد تازه

 

Mp3 128

درد تازه

 سرور دوم

سرور سوم


منبع: www.armin-muzik.blogfa.com

 

نظرات 11 + ارسال نظر
باران جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام.وبت خیلی خوبه.مخصوصا عشقم محسن یاحقی هم هست.

ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

http://bamohsenyahaghi.blogfa.com وبلاگ ارتباط با محسن یاحقی عزیز و دریافت آخرین آهنگ ها اخبار شعر ها و...

نگین سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ق.ظ

سلام عزیزم
محسن جون خیلی دوستت دارم واقعا گل کاشته اید صدای خیلی زیبا و دلنشینی داری (خیلی خشکلی )
دوستت دارم عزیزم

benyamin شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.beny13.blogfa.com

جووووونم محسن یاحقی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
دوست دارررررررررررررررررررممممممممممممممممممممممممم

فروغ یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://forough_NG@yahoo.com

سلام محسن خان بی معرفت.زود طرفداره گیرتو فراموش میکنیا......چیزای مهمی میخوام بهت بگم....ممنون اگه یه اس بدی بهم چون مطمئنم منو شناختی
آریافر

فروغ یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://forough_NG@yahoo.com

سلام محسن خان بی معرفت.زود طرفداره گیرتو فراموش میکنیا......چیزای مهمی میخوام بهت بگم....ممنون اگه یه اس بدی بهم چون مطمئنم منو شناختی
آریافر

الهام چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

ممنون فقط اینجا تونستم اهنگ محسن یاحقیو دانلود کنم

سهیلا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
مرسی از آهنگ بی نظیرت عاشق صدای قشنگت هستم
یه آرامشی تو صدات هست که تو کم خواننده ای میشه پیدا کرد.

نادر پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام

به حق که محسن یاحقی سلطان احساسات ایران هستن. کارت خیلی درسته. به خدا که توتموم خواننده ها تکی .دمت گرم. با صدات واحساست خیلی حال میکنم

سارا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

ما اصفهانیا عاشقتیم

صبا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ

سلام من به طور دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووونه وار دیوووووووووووووووونه اهنگ دیووووووووووووووووونه بازی سلطان احساس محسن یاحقی هستم خیلیییییییییییییی دوست دارم به امید دیدار ماهتون به خدای عاشقا میسپورمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد