می خوام از تو کم نشوم

نه دل دارم که بشکنی نه جون دارم فدات کنم     نه پای موندن منی نه می تونم رهات کنم 

نمی شه با تو باشم و اسیر دست غم نشم فقط می خوام با خواستنت تا هستم از تو کم نشم

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام.چند تا چند تا بروز می کنین
اگر شعر هست بهرته یا بافاصله بنویسین یا از اینها
/ بذارین
جالب بود

بستگی به روحیه آپوندنم داره
دی

آیدا شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://ayneh68.blogsky.com

تا هستم از تو کم نشم ...
ترانه هایی که احسان میخونه همیشه عالین ..

حق با شماست
ممنون که سرزدین

ع س ل شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ق.ظ

خدازمین رامدورافرید تابه انسان بگوید همان لحظه ای که تصور میکنی به اخر دنیا رسیده ای درست در نقطه اغاز هستی.‌‌[من که نمیتونم به این باور برسم.امیدوارم بقیه بتونند‍‍].

اینم میتونه از حکمتهای گرد بودن(مدور)زمین باشه
جالب بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد