کشیده ام

 

دیگر گذشته،از سروسامان من نپرس                     من بی تو دست از این سروسامان کشیده ام

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ http://WWW.DELARA.COV.IR

سلام. میلاد مولای متقیان علی علیه السلام و روز پدر مبارک باد. خوش باشین. بای تا بعد

بر پدر شما هم مبارک باشه
ممنون
بای

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام.امروز نمی تونستم وبلاگتون رو باز کنم خطا میداد!
زراستی اون مطلب رو دیدم البته با چشمانی خسته!برای من که معمولی اومد!!

انشاءالله که همیشه خوش باشین

کدوم مطلب دکتر؟

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

همون آدرس که گذاشتین!دو پستش رو دیدم یکی همون 20 نفر تو یک ماشین یکی هم تست هوش!
البته الآن شمردم شد 10تا بالاتر از معمولی 2-3تای دیگه رو پیدا نکردم!

اوکی
مرسی

فضولی بیا تو دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.eye1388.blogfa.com

سلام برادر دانشجو.شطوری.تو واقعا سیدی؟؟؟؟ منم سیدم.واقعا خوشبختم.تو اقتصاد میخونی من.من حسابداری میخونم.از اینکه باهات آشنا شدم خوشبختم.
آپم بیا
آپم بیا
آپم بیا
آپم بیا
آپم بیا
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو

بلیییییی
سیدم
ممنون
حتما میام

فضولی بیا تو دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ http://eye1388.blogfa.com

سلام برادر دانشجو.شطوری.تو واقعا سیدی؟؟؟؟ منم سیدم.واقعا خوشبختم.تو اقتصاد میخونی من.من حسابداری میخونم.از اینکه باهات آشنا شدم خوشبختم.
آپم بیا
آپم بیا
آپم بیا
آپم بیا
آپم بیا
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو
فضولی بیا تو

اینکه تکراری بید....
دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد