کاملترین تعبیر خواب

تعبیر خواب یکی از مسائل روزمره گی است که هر از گاهی افراد با آن روبرو می شوند مدتی پیش مطلبی دریک کتاب قدیمی راجب تعبیر خواب از امام صادق علیه السلام حدیثی  دیدم که تصمیم گرفتم تو وبم براتون بزارم تا شما هم استفاده کنید یک تعبیر خواب کامل وجامع که با استفاده از روزهای ماه قمری که خواب رادر آنروز می بینیم می توانیم به راحتی تعبیر کنیم

روز اول : باطل است

روز دوم وسوم:برعکس است

روز چهارم وپنجم:با تاخیر به وقوع افتد

روز ششم هفتم هشتم ونهم:راست است

روز دهم یازدهم ودوازدهم:با تاخیر به وقوع افتد

روز سیزده چهارده وپانزدهم:نه خیر باشد ونه شر باطل است

روز شانزده وهفدهم:با تاخیر به وقوع افتد

روز هجده ونوزدهم:راست است

روز بیست وبیست ویکم:دروغ است

روز بیست ودو وبیست وسوم:فرح وشادی است

روز بیست وچهار بیست وپنج وبیست وششم وبیست وهفتم:برعکس است

روز بیست وهشتم روز بیست ونهم وسی ام :راست است 

پ.ن :به همه کنکوریایی که تو کنکور امسال موفق شدن تبریک میگم مخصوصا خواهر مهربانم 

پ.ن: اونایی هم که قبول نشدن فراموشنکنن که شیشه با هر بار شکستن تیزتر می شود

نظرات 12 + ارسال نظر
حسینی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ق.ظ http://hosaini.blogsky.com

یکی ازشگرد های موفقیت در زندگی آن است که بتوانیم برای مدتی ولو کوتاه قضایا را ازدید دیگران ببینیم . و یا در ذهن جای خودرا با موقعیت طرف مقابل عوض نماییم ، وبا چشم او به مسأله نگاه کنیم...
برایتان آرزوی سعادت وسلامت دارم

سلام ربطی به پستم نداشت ولی شما هم موفق و سلامت باشین

آن شرلی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

چه جالب دیشب یه خوابی دیدم از صبح بهش فکر میکردم .دفعه دومی بود که این خواب را میدیدم نمی دونستم با ید باورش کنم یا نه ؟
حالا اگر این تعبیر خواب شما درست باشه خواب ما هم حقیقت داره ومن باید یه فکر اساسی بکنم

دفعه دوم بودنش نشون میده شاید مهم باشه
موفق باشین

دکی بارونی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://golibarayeto.blogfa.com

وای از دست این خوابا! من که اصلا به خوابام اعتنا نمی کنم ولی مامانم خفمون کرده با خواباش ،هرشب خواب میبینه جز به جز خواباشم یادش میمونه، اول صبحم زنگ میزنه به خالم 1 ساعت واسه هم خواباشونو تعریف می کنن! خوبه که تعبیر خواب بلد نیستن!

من تا حدودی اعتنا میکنم
یه سوال اقتصادی قبض تلفنتون ماهی چند میاد؟؟؟؟
چه خوب

الهه پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

چند سال پیش این مطلب رو جایی دیده بودم
اولین کاری که کردم این بود که یادداشتش کردم
متاسفانه یادم نیست دفتر رو کجا گذاشتم!!!
خوب شد اینو نوشتین
ممنون

کتابی که من خوندم خیلی قدیمیه طبیعیه تو این چند سال مثل من بعضیا راجبش مطلب نوشته باشن
دی...
خواهش میکنم

صدای کارمند(دانشجوی اقتصاد) پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.sedayekarmand.blogfa.com

با سلام:

ای عزیز! چون موسم انتخاب واحد فرا رسد، در آن بکوش که درسی را انتخاب کنی که استادش، اوصاف زیر را داشته باشد.که چنین استادی،کیمیاست و نایاب;

منتظر شما هستم

سلام کارمند جون
الان میام

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام.جالبه.ولی من یادم نمی مونه!
خواب من معمولا درست در میاد.چه غمش چه شادی.

منم۷۰ درصدش یادم میمونه
مال شما استثناست
دی...

یک دانشجوی پزشکی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

خبری ازتون نیست.هرجا هستین موفق باشین

اومدیم دکتر
.................

فائقه شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام
آخه عاشق آتیش می گیره
من آپم و منتظر نظر شما
خوشحالم می کنید بیاید


موفق باشید

خودتون گفتین
ممنون
YOU TOO

علی راد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

فاطمه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

یکی دوروزپیش تواینترنت خونده بودم که این تعبیرخواب مال سلمان فارسیه...========================================
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================
===================###==================

سارا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://sara206.com

سلام مختصر و مفید فقط میگم عالییییییییییییییییییییییییییه ممنون

maruam پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ق.ظ

مرسی اتفاقا منم شب 7تم بود ی خواب خوب دیدم .واسم تورو خدا دعا کنید راس باشه ....بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد