بزرگ راه

سلام 

کم کم رو به بهبودیم 

دیگه تقریبا به این سرماخوردگی یا گرمازدگی چیره میشم 

چند وقت پیش چند عکسی در مورد بزرگراههای کشور ژاپن رو استادمون با پاورپینت نشونمون داد خیلی جالب بود. واسه همین تصمیم گرفتم چندتا از این عکسارو براتون بزارم .امیدوارم لذت ببرید 

تصوی اول: 

یه عکس بسیار جالب وزیبا که در اون بزرگراه از طبقه پنجم یک برج مسکونی عبور میکنه 

 

عکس دوم : 

این عکسم مربوط میشه به یک بزرگراه چند طبقه.چه ابهتی 

 

عکس سوم: 

یک پل کابلی عظیم الجثه 

  

از این پلهای کابلی خوشبختانه در کشور ما هم تازگیا دارن میسازن به عنوان نمونه پل کابلی کلانشهر تبریز رو پایین براتون میزارم .مقایسه کنید تفاوت پل کابلی در زاپن رو با ایران:

نظرات 10 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

ولی بعضی از لینکهاش ویروسی بودند زدند کامپیوترم رو بهم ریختند.
خدا رو شکر بهترین.

زودتر از ویروس کش ستفاده کنین والا بعدا مشکل میشه . چون یه بار سر من اومد
ممنون

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

عکس دوم امکان ساختش تو ایران تا قرن بعد هم وجود نداره!اولی هم ساختمان تو ایران یک ماه نشده میریزه!
ویندوز رو تازه نصب کرده بودم اون بهم ریختگی درست شده ولی از همون بعد گوگل ریدر موس خیلی گیر می کنه

تو ایران مردم راضی نمیشن یک متر غقب کشی کنند خیابون بره. چه برسه از داخل ساختمونشون....
فکر کنم باید یه ویروس کشی کنین

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ

شرمنده ام.خواستم تایید کنم زدم پاک کردم!

نه. مهم نیست

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام پشل عمو شطوری.همین الان نظرت رو خوندم.باشه اگه کسی راضی شد به 1369 تا اون یه دونه رو ازش کم میکنم.راستی گفته بودی حالت خوب نیست.الان که بهتری گلم
فضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا توفضولی بیا تو

مثل اینکه نظرمو به خوبی متوجه نشدین
ممنون خوبیـــــــــم

آن شرلی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

من هنوز منتظرم نظرتون را در مورد قسمت نظرات بفرمایین

قبلا نظرمو گفتم.شاید ندیدین.الانم میام میگم

الهه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://myeli.blogsky.com/

خیلی باحالن
یه لحظه یاد منظره ی کشور سنگاپور افتادم
عکس سوم شباهت زیادی به یکی از مناظری داره که از این کشور دیدم
خوشحالم که بهترین



سنــگـاپـور؟؟
کدومـش؟؟
مـرسـی

الهه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

عکس سوم

پس سنگاپورم رفتین
خوش به حالتون
ما تو بستان آبادش موندیم چه برسه به خارچ از کشور
دی

سیدامیرحسام سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ http://gharogati.blogsky.com/

گزارشی از مراسم دهمین تنفیذ حکم ریاست ‌جمهوری
=====================
دوستان حتما یه نگاهی هم به نظرات بندازم، من که خیلی متاسف شدم.
=====================

سلام
میام ببینم چه خبره

آن شرلی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

اگه قبلا گذاشتین که من ندیدم حتما درست ارسال نشده
عکس ها خیلی قشنگ بود حالا اون ساختمونه واقعا مسکونی پارکینگ نیست ؟

نه
تو ایران بود شاید پارکینگ بود

الهه پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

نه نرفتم یه سری عکس بود ازش دیدم همین
دوست دارم برم

منم دوست دارم برم البته بعد اینکه همه جاهای دینی خود ایران رو رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد