۲۰ دلار

سخنران در حالی که یک بیست دلاری را بالای سر برده بود

از 200نفر حاضردر

سمینارپرسید چه کسی این 20دلاری را می خواه؟؟


در واقع چه اهمیتی دارد که من این 20دلاری را چه کار کنم


همه دستها را بالا برند
بعد پول را مچاله کرد و دوباره گفت هنوز کسی هست که

این 20دلاری را

بخواهد باز همه دستها را بالا بردند سپس اسکناس را روی

زمین انداخت و با پا

پول را مچاله کرد وباز هم گفت کسی پول را میخواهد.دستها

همچنان بالا

 بود.سخران گفت دوستان من شما همگی درس ارزشمندی

را یاد گرفتید.

 

مهم است که شما

هنوز ان را می خواهیدچون ارزش ان کم نشده است.این

 اسکناس هنوز 20دلار

 می ارزد.

ما در زندگی ممکن است به خاطر شرایطی زمین بخوریم

و مچاله و کثیف شویم و احساس کنیم که بی ارزش

شده ایم.

اما اصلا مهم نیست که چه اتفاقی افتاده است


مهم این است شما هرگز ارزش خود را از دست نداده اید

چون

هنوز کسانی هستند که شما را دوست داشته باشند.

نظرات 2 + ارسال نظر
زندگی جاریست... شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
گفتم بگم اینم تکراریه بعد برم.

احسان یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.swjill.blogfa.com

با سلام
دوست عزیز وبلاگ جالبی داری
دوست دارم وبلاگم رو لینک کنی تا شاید با لطف وبلاگ شما آمار وبلاگ ما هم قدری افزایش پیدا کنه
با تشکر و عرض خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد